عدالت اجتماعی

خرید بک لینک
سلام به همه دوستان عزیز و گرانقدر
ضمن قبولی طاعات و عبادات.

تصویر به اندازه کافی گویا هست ....

پ.ن1: لطفا به حدیث زیر که از امام هادی علیه السلام هست توجه کنید.

لحَرامَ لا يَنمى وَ اِن نَمى لا يُبارَكُ لَهُ فيهِ وَ ما اَنفَقَهُ لَم يُؤجَر عَلَيهِ وَ ما خَلَّـفَهُ كانَ زادَهُ اِلَى النّارِ؛

به راستى كه حرام، افزايش نمى يابد و اگر افزايش يابد، بركتى ندارد و اگر انفاق شود، پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه اى به سوى آتش خواهد بود.(كافى(ط-الاسلامیه) ج 5، ص 125، ح 7)

پ.ن2: لطفا سیب زمینی نباشیم

علی براتی...

ما را در سایت علی براتی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 6:03

صفحه بندی