پ.ن1: لطفا به حدیث زیر که از امام هادی علیه السلام هست توجه کنید.
لحَرامَ لا يَنمى وَ اِن نَمى لا يُبارَكُ لَهُ فيهِ وَ ما اَنفَقَهُ لَم يُؤجَر عَلَيهِ وَ ما خَلَّـفَهُ كانَ زادَهُ اِلَى النّارِ؛
به راستى كه حرام، افزايش نمى يابد و اگر افزايش يابد، بركتى ندارد و اگر انفاق شود، پاداشى ندارد و اگر بماند، توشه اى به سوى آتش خواهد بود.(كافى(ط-الاسلامیه) ج 5، ص 125، ح 7)
پ.ن2: لطفا سیب زمینی نباشیم
علی براتی...ما را در سایت علی براتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146