سلام به همه عزیزان
نایب الزیاره همه تون بودم.....
خونیندلان به سلطنتش بیشمار شد..............این سلطه در مکاشفه تاج انار شد
راضی نشد به عرش و به دلها سوار شد.........اینگونه شد که حضرت پروردگار شد
سجده کنید حضرت پروردگار را
پ.ن: مجالی شد پس از مدتی پست بگذارم ....
پ.ن2: آدم باید توی بهشت هم با رفیقش باشه