
سلام به همه دوستان و عزیزان امروز از کنار عزیزانی میام که تمام زندگیشون رو کف دستشون گذاشتن از تن و جان و خانوادشون گذشتن تا من و شمایی بتونیم در ایران اسلامی راحت تر زندگی کنیم .....خسته نباشید دلاور مردان , کارگران , مهندسان ودانشمندان حوزه صنایع دریایی که با تمام سختی های اینکار از دوری خانواده گرفته تا تحریمها تا عدم فهم و تعهد بعضیها با تمام انرژی کارتون رو انجام میدید .خسته نباشیدخداقوت.... پ.ن:سکوی_18بی پارس جنوبی میدان مشترک ایران و قطر بودم باید خسته نباشید ویژه گفت به اهالی شناور فالکن...
ادامه مطلب